top of page

איך לשדרג את פרופיל האינסטגרם שלך ?

  • תמונת הסופר/ת: Heli Sofrin
    Heli Sofrin
  • לפני יומיים
  • זמן קריאה 4 דקות

פרופיל האינסטגרם שלך הוא כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלך, עם פוטנציאל להגיע לקהל חדש בקלות. הוא המקום שבו אנשים יכירו אותך, ילמדו מה את עושה, ואולי אפילו יפנו אליך בשאלות או לקנות את השירותים שלך. אז למה שפרופיל אינסטגרם לא ייראה בדיוק כמו העסק שלך – מקצועי, ברור ומזמין?

אני נתקלת בלא מעט בעלי ובעלות עסקים שעושים טעות ומזניחים את המדיה הזו וכך ומפספסים את הפוטנציאל. אז אם את רוצה לדעת איך לשדרג אותו, להבין מהם הטיפים שיכולים להעלות את החשיפה שלך, להגיע ליותר לקוחות ולשדר את העסק שלך בצורה מדויקת – הגעת למקום הנכון.


הנה כמה טיפים חשובים שיהפכו את פרופיל האינסטגרם שלך לשיווקי ומזמין:


  1. תמונות איכותיות, בגודל הנכון ובשפה הגרפית של העסק תמונות ישנות, מטושטשות או לא ברורות פוגעות במקצועיות של העסק שלך. כדי שהפרופיל שלך ייראה טוב וימשוך את תשומת הלב של הגוללים, תדאגי לתמונות חדשות, באיכות גבוהה ובגודל המתאים לאינסטגרם (1080 על 1350). השתמשי בתמונות שמספרות את סיפור העסק שלך. ההמלצה שלי -להשתמש בצבעי המותג ולבחור תמונות בצבעוניות הנכונה, להוסיף אלמנטים בצבעי המותג (בין אם בעריכה או בצילום אלמנטים בצבעים התואמנים את שפת המותג), להוסיף כיתוב ברור.

  2. ביו מדויק ומזמין הביו שלך הוא המקום להציג את העסק בצורה תמציתית ומזמינה. תסבירי מי את ומה את עושה בקצרה, השתמשי במילים שתואמות את הסגנון שלך, ואם יש לך אתר או אמצעי יצירת קשר – אל תשכחי להוסיף. כשאת בונה ביו מקצועי ומזמין, את פותחת דלתות לצפיות ותגובות. אם העסק שלך הוא עסק שמקבל לקוחות פרונטלית - הוסיפי את איזור המגורים או לחילופין כתבי שניתן לתאם פגישות זום. יש לא מעט מקצועות שאנשים לא יודעים שניתן לתאם פגישת זום במקום מפגש פרונטלי- כדאי ליידע אותם.

    דוגמה: "ורד כהן – מדריכת הורים לגיל הרך. עזרה להורים להרגיש בטוחים בתהליך ההורות – כלים ומיומנויות ליום יום."

  3. שם החשבון - בר חיפוש שם החשבון ניתן לחיפוש. ההמלצה שלי - להוסיף את העיסוק. חשוב שיהיה ברור, תמציתי ורלוונטי ללקוחות שלך. תחשבי על מה שהקהל שלך מחפש ואיך הוא ימצא אותך. אם את מטפלת NLP, למשל, כדאי לשים את המילים "מטפלת NLP" בתוך השם. זה לא מספיק שהתכנים שלך הם בנושא. אם מישהו מחפש מטפלת NLP ולא מכיר אותך, ככה יוכל למצוא אותך.

    דוגמה: "ליטל לוי – מדריכת יוגה" במקום "ליטל לוי"

  4. היילייטס – סדר וארגון בסטוריז

    סטוריז הם כלי מצוין להעביר תוכן עדכני, אבל הוא נעלם אחרי 24 שעות. היילייטס מאפשר לך לשמור סטוריז על נושאים שונים באופן מסודר. אם יש לך קטגוריות שיכולות לעניין את הקהל שלך (למשל, "טיפים להורים", "המלצות על ספרים", "שאלות ותשובות"), היילייטס הם המקום המושלם לארגן את הכל.

    מומלץ לא להשאיר את ההיילייטס עם שם גנרי כמו "נבחרים", אלא לשייך לכל היילייט כותרת שמתארת בדיוק את התוכן שבו. כך, מבקרים יוכלו להבין מה העסק שלך מציע וממה הוא מתמחה. זה עוזר למבקרים חדשים להבין במה העסק עוסק במבט חטוף אחר ואם הם מסתקרנים הם יכנסו ויתחילו לצפות בסטוריז ששמרת בתוך ההיילייט. לקבלת המדריך המלא להיילייט לחצי כאן.

  5. אסטרטגיה לא ברורה זה לא מספיק לצלם טוב ולקבל צפיות. אם אין אסטרטגיה שיווקית ברורה, הצפיות הללו לא יובילו לשלב הבא. אני רואה לא מעט בעלי עסקים שמעלים סרטונים שצילמו בעקבות טרנד כלשהו ומקבלים יופי של צפיות, אבל אם לא ברור לצופים מה את עושה, למה כדאי להם להגיע אליך, הרוב המכריע של הצפיות יתפוגגו כמו בועת סבון. כדאי להקדיש מחשבה או להעזר באיש מקצוע ולתכנן את התוכן כדי שיקדם את העסק אל עבר מטרותיו.

  6. סרטונים ללא קאבר ברור וידאו זה כוח – זה ברור. אבל איך הוא יראה בפיד? אם את לא בוחרת את התמונה המתאימה מהסרטון או לא מוסיפה קאבר מותאם, את בעצם פוגעת ביכולת של הסרטון למשוך את הקהל. גם כיתוב על תמונת הקאבר הוא קריטי – הוא עוזר להסביר את תוכן הסרטון ומשפיע על המעורבות.

    המלצה: שימי כותרת ברורה לסרטונים שלך עם קאברים מדויקים, ואל תשכחי להסביר בתיאור סרטון מה מצפה לצופה. עזרי לאלגוריתם של אינסטגרם להבין על מה הסרטון כדי שיראה אותו לקהל שמתעניין בתכנים הללו. כדאי מאד להשתמש במילות החיפוש הנכונות. לקריאה נוספת על איך לעצב קאברים לרילס לחצי כאן.

  7. הנעה לפעולה - תני להם סיבה לפעול אל תשאירי את הגולל במצב של "מה עכשיו?". תמיד הוסיפי הנעה לפעולה, בין אם מדובר בהמלצה לשמור את הסרטון, לעקוב אחריך, או להגיב. ההנעה לפעולה בכיוון הנכון תעזור לגוללים להבין מה מצופה מהם לעשות.


איך כל זה עוזר לך?

תכנון נכון של פרופיל אינסטגרם לא רק שיביא אותך לכמה שיותר אנשים, הוא גם יעזור להעלות את מעורבות הקהל עם העסק שלך. זה מה שיבנה את המותג שלך ויבדל אותך מהמתחרים. עם תמונות, טקסטים והיילייטס מדויקים, תסייעי לגוללים להבין מה את עושה ואיך את יכולה לעזור להם – דבר שיביא לך יותר עוקבים, יותר לקוחות, ולתוצאות שיווקיות טובות יותר.


👑👑👑


רוצה לשדרג את פרופיל האינסטגרם ולא יודעת איך?

בדיוק עבור בעלי עסקים כמוך יצאנו (לילך אוזן - צלמת רגשית לעסקים ואני) עם חבילה משולבת של צילומים עם שיווק - אינסטה קווין👑 מה כלול בשירות?

  1. צילום מקצועי בסטודיו לצילום של לילך אוזן (בפ"ת)  45  דקות של צילום שכוללות 30 תמונות שיבליטו את היתרונות של העסק שלך. מתוך התמונות, 3 תמונות יעברו עריכה מוקפדת ויתאימו בדיוק לצרכים שלך. למעבר לאתר של לילך לחצי כאן.

  2. שיחת אסטרטגיית אינסטגרם מקצועית עם חלי סופרין – שיחה של שעה (בזום), שבה נתכנן את הדרך שלך להצלחה באינסטגרם. נבנה תכנית לניהול העמוד, רעיונות לתוכן מדויק שמתאים לך ולמטרות שלך, כך שמה שתעשי באמת יביא תוצאות.

  3. עיצוב מחדש של פרופיל אינסטגרם – שדרוג הביו למטרות הנוכחיות של העסק, עיצוב תמונת פרופיל, הוספת הלינקים הרלוונטיים, עיצוב 7 היילייטים ועיצוב  10 קאברים לסרטונים שיתאימו לשפה הגרפית של העסק שלך ויאחדו את המראה הכללי. הההיילייטים והקאברים יעוצבו בקנבה ותקבלי הסבר וקישור כדי שתוכלי ליצור עוד כאלה בהמשך. *לא כולל העלאת החומרים בפועל. רק עיצוב.

  4. שדרוג לשפה גרפית אחידה – כל העיצובים מותאמים ללוגו שלך ולמיתוג העסק, כך שכל דבר יראה מקצועי, מדויק ומרשים.


לפרטים נוספים




Comments


לוגו של MARKETING WITH U

אני משתפת טיפים נפלאים לעסקים קטנים הרוצים להפוך לדומיננטיים יותר במדיה החברתית

ניהול ברשתות החברתיות

קידום ממומן

כתיבת תוכן

מיתוג ועיצוב גרפי

ניהול מערכות דיוור ודפי נחיתה

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

עקבו אחרי ברשתות

054-7005070

אייקון של וואטסאפ

דברו איתי 

בניה ותחזוק אתרים

להצטרפות לרשימת התפוצה
וקבלת ניוזלטר
מלא בתוכן בנושאי
שיווק דיגיטלי לעסקים
מלאו את הטופס

נא תאמי לי פגישת היכרות ללא כל התחייבות

תודה! אחזור אליכם בהקדם

bottom of page