top of page
כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי.
הלקוחות שלנו נעים בין כאלה שלא מורגלים בכלל בכתיבה לבין כאלה שכותבים מהלב, תוכן חשוב ורלוונטי.

אבל כולם צריכים הכוונה והתאמת הכתיבה לאסטרטגיה השיווקית שנבחרה.

חשוב מאד לכתוב תוכן רלוונטי אבל לא פחות מכך חשוב לשים לב לנקודות הבאות:

כתיבת
תוכן

מידע רלוונטי
חשוב מאד לכלול מידע רלוונטי ליצירת קשר, מידע לגבי המוצר / שירות / אירוע. זה ממש לא מובן מאליו לכולם. נתקלתי במקרים רבים שבהם הפוסט לא כלל מספר טלפון או פרטים על המוצר / שירות. יש איזה מיתוס שפייסבוק לא מפיץ פוסטים שבהם יש לינק לאתר. הוכחתי פעם אחר פעם שזה לא נכון. לשים לינק בתגובה הראשונה מוריד את כמות הלחיצות על הקישור.

שפה מובנת
השפה צריכה להיות שפה מובנת שבה משתמש קהל היעד. חשוב להיזהר מהשימוש במונחים מקצועיים שברורים מאד לכם ולקולגות שלכם אבל לא לקהל היעד. גם כתיבה מעורפלת פחות מתאימה לכתיבת פוסטים. אפשר לכתוב משפט יותר מסקרן אבל כדאי מאד להסביר אותו ולתת דוגמאות. 
מומלץ להתחיל מהדבר החשוב ביותר ואז להסביר.

חיזוק הנכסים הדיגטליים שלכם
חשוב לזכור כי הפלטפורמות השונות במדיה החברתית (פייסבוק / אינסטגרם / פינטרסט / לינקדאין / טיקטוק) אינן שלכם. אנחנו "שוכרים" מקום בנכס של מארק צוקרברג והקולגות שלו. בכל שלב, הם יכולים לשנות את הכללים (כפי שקורה לעיתים קרובות) וברוב המקרים זה לא לטובת בעלי העסק. הנכסים שלכם הם האתר שלכם, דפי הנחיתה וערוץ היוטיוב שלכם. חשוב מאד שתדאגו למלא אותם בתוכן עדכני ותרגילו את הקהל לבקר בהם לקריאה / צפיה מורחבת של תוכן. איך עושים את זה? הפוסטים צריכים לספק תוכן אבל לא מלא. חשוב להפנות לאתר / דף הנחיתה / ערוץ היוטיוב לקריאת המאמר המלא / צפיה בסרטון המורחב. 

מה עוד ניתן לעשות?

ישנן דרכים נוספות להעשיר את התכנים של הפוסטים. כמה רעיונות: שיתוף כתבות וסרטונים רלוונטיים, ימים מיוחדים בשנה, חוות דעת של לקוחות ועוד.

רעיון אחד בכל פוסט
רוב הפוסטים צריכים לכלול רעיון אחד בלבד. יש לכם עוד מה לומר על הנושא? מצוין. כתבו על כך פוסט נוסף. מחקרים מראים שהקשב של הגולשים קצר ובמגמת ירידה תמידית. אל תסבכו את האנשים עם פוסטים מורכבים. כתבו רעיון אחד וכתבו אותו מדויק ולא ארוך מידי.

מאיפה מביאים רעיונות לפוסטים?

אני בונה עם לקוחותי אסטרטגיה שיווקית וגוזרת ממנה תוכנית עתידית. באופן כזה אנחנו מתאימים את התכנים לאסטרטגיה שנבחרה באופן אופטימלי. כאשר בונים את תכנית הפוסטים העתידית קל לחשוב על גיוון הפוסטים. ברור שאי אפשר להתעורר כל פעם ולקבל השראה לפוסטים טובים אבל כאשר יושבים וחושבים על האסטרטגיה השיווקית והמטרות שלנו בעסק קל יותר לכתוב פוסטים טובים ומגוונים.

העתיד כבר כאן!

מהפכת הבינה המלאכותית כבר כאן! לימדו איך להשתמש בבינה המלאכותית לשיפור הכתיבה השיווקית שלכם, מבלי להפוך לכלליים וגנריים...
מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבתי הכולל המון טיפים שימושיים ודוגמאות ליישום.

יום דובי הקוטב
שיתוף כתבה דיתה גולן הדרי
סרטונים בלה שימונוביץ זהבי

עו"ד בלה שימונוביץ'-זהבי
רעיון מיקוד המסר תופס גם בסרטונים ואפילו בדף העסקי ניתן להגיע לאלפי צפיות (לא  ממומן).
את התסריט אנחנו מכינות יחד ואז פעולת הצילום קלה. לא נדרשים השקעות בלוקיישנים מפוארים או צילום מקצועי כדי להגיע לנוכחות מרשימה.

גאיה יעקובי
טל מזור
50227135_748235512214580_315329117112028

יום אוהבי הגבינה

50201690_748235428881255_466211883008707
קורס שפת גוף עסקית

נתי כהן - מומחית לשפת גוף
שיווק קורס 'שפת גוף עסקית' משלב קמפיין ממומן ושיווק אורגני. בשיווק האורגני אני מעלה פוסטים על הנושאים שיועברו בקורס, חוות דעת, סיפורי מקרה ממשתתפי הקורסים הקודמים.

יום היוגה
לוגו של MARKETING WITH U

אני משתפת טיפים נפלאים לעסקים קטנים הרוצים להפוך לדומיננטיים יותר במדיה החברתית

ניהול ברשתות החברתיות

קידום ממומן

כתיבת תוכן

מיתוג ועיצוב גרפי

ניהול מערכות דיוור ודפי נחיתה

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

עקבו אחרי ברשתות

054-7005070

אייקון של וואטסאפ

דברו איתי 

בניה ותחזוק אתרים

להצטרפות לרשימת התפוצה
וקבלת ניוזלטר
מלא בתוכן בנושאי
שיווק דיגיטלי לעסקים
מלאו את הטופס

נא תאמי לי פגישת היכרות ללא כל התחייבות

תודה! אחזור אליכם בהקדם

bottom of page